Perussuomalainen Perhepäivä 5.8.2023.

Lauantaina 5.8 Kauhajoella järjestetty Perussuomalainen Perhepäivä keräsi jälleen runsaan määrän hyväntuulisia osallistujia.

Pitkään jatkuneet sateet loivat oman varjonsa tapahtumaa edeltävälle viikolle, mutta lauantaiaamun valjettua, sää selkeni ja kesäisestä tapahtumasta saatiin nauttia aurinkoisessa ja lämpimässä säässä. Edellisvuoden malliin tarjolla oli jokaiselle vierailijalle mieluisaa ohjelmaa, pomppulinna, karuselli ja poniratsastus olivat pikkuväen suuressa suosiossa, kun taas vanhemmat nauttivat kahvi- ja makkaratarjoilusta trubaduurin säestyksellä. Paikalle oli saatu vieraiksi kansanedustajat Anne Rintamäki ja Juha Mäenpää, jotka kertoivat kesän kuulumisia ja valaisivat tulevaa. Eduskuntavaaleissa mojovan äänisaaliin kerännyt Rami Aalto Karijoelta oli myös paikalla ja kuulumisten lisäksi Ramilta saatiin kuulla myös taidokas lauluesitys.

Tapahtumajärjestäjänä toimi Kauhajoen Perussuomalaiset ja heidän arvoin mukaan tapahtumaan osallistui lähes 500 hyväntuulista vierasta. Paikallisosaston puheenjohtaja Jaana Kuusisto kertoi että Perhepäivästän menestyksen innoittamana suunnitelmissa on myös muita yleisötapahtumia piristämään kauhajokisten kesää.

Perhepäivään osalistuivat myös Rami Aalto Karijoen PS, sekä kansanedustajat Anne Rintamäki ja Juha Mäenpää.

Kirjoitettu 14.9.2023